ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ

Η εταιρία μας αναλαμβάνει την επισκευή αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων CLARK, DANA, ALLISON, VOLVO και ZF, καθώς και διαφορικών της DANA, SPICER και HURTH. Έχοντας επενδύσει επί σειρά ετών στην άρτια εκπαίδευση του προσωπικού μας και πάντα με την προσωπική εργασία και επίβλεψη του ιδιοκτήτη της εταιρίας Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. Χρήστου Μουραφέτη, σας εξασφαλίζουμε τη βέλτιστη ποιότητα υπηρεσίας σε απόλυτη συμφωνία με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών.

Με πλήρη βιβλιογραφία για όλες τις παραπάνω μάρκες, ακόμη και η αποσυναρμολόγηση γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με τα σωστά εργαλεία. Στη συνέχεια καθαρίζονται και εξετάζονται όλα τα επιμέρους συστήματα ώστε να αξιολογηθεί η ζημιά, και πιο σημαντικό, να βρεθεί η αιτία της. Γίνεται κοστολόγηση της επισκευής και, πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη, επιλέγουμε αν θα γίνει απλή επισκευή της βλάβης, ή πλήρης ανακατασκευή του κιβωτίου, εξετάζοντας τεχνοοικονομικά όλα τα δεδομένα.

Σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους οίκους του εξωτερικού, προσφέρουμε τη δυνατότητα επισκευής για όλους τους τύπους «κλειστών» μετατροπέων ροπής (torque converter). Επίσης κρατάμε σε στοκ τα πιο κοινά για την εταιρία μας μοντέλα ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε άμεσα ένα επισκευασμένο torque converter κρατώντας το παλιό σας (service exchange) και να σας γλυτώσουμε από καθυστερήσεις που κοστίζουν ιδιαίτερα ακριβά.

Ο σχεδόν μηδενικός δείκτης αστοχίας επισκευών μας είναι η απόδειξη ότι κάνουμε πάντα ότι καλύτερο για το κιβώτιο ταχυτήτων σας.

Τέλος, το κάθε κιβώτιο ταχυτήτων ή διαφορικό που εισέρχεται για επισκευή στο χώρο μας αναγνωρίζεται μοναδικά και τηρείται ηλεκτρονικό αρχείο των επισκευών ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούμε να ανατρέξουμε σε δεδομένα προηγούμενης επισκευής, ακόμη και αν αυτή έχει γίνει πολλά χρόνια πριν για οποιοδήποτε λόγο χρειαστεί.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΡΙΟ

Η εταιρία μας διαθέτει μία από τις ελάχιστες εγκαταστάσεις δοκιμής αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων στην Ελλάδα με δυνατότητα δοκιμής από τα πιο μικρά κιβώτια ταχυτήτων όπως το Allison AT545 (235 hp) που χρησιμοποιείται σε λεωφορεία, έως και το θηριώδες Allison H8610AR (1.100 hp), που χρησιμοποιείται σε dumper χωρητικότητας 100 τόνων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το κιβώτιο ταχυτήτων έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας, και ελέγχονται οι πιέσεις του υδραυλικού κυκλώματος σε όλες τις ταχύτητες, οι αισθητήρες στροφών, οι αισθητήρες στάθμης και θερμοκρασίας λαδιού, καθώς και η ορθή λειτουργία των αναλογικών βαλβίδων, όπου αυτές χρησιμοποιούνται. Γίνονται αλλαγές ταχυτήτων με ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρίας μας και ελέγχεται η ορθότητά τους, καθώς και η ζητούμενη ισχύς από το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου κρατούνται τα δεδομένα από όλες τις μετρήσεις μας και καταγράφονται για κάθε μοναδικό κιβώτιο για μελλοντική χρήση.

Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα βέβαιοι για την ορθή λειτουργία του κιβωτίου πριν αυτό τοποθετηθεί στο μηχάνημά σας, καθώς και για το ότι δε θα υπάρξουν διαρροές, μηχανικά ή υδραυλικά προβλήματα που πιθανόν να απαιτούσαν εκ νέου αποσυναρμολόγηση του κιβωτίου.

Η διαδικασία της ανακατασκευής ενός κιβωτίου ταχυτήτων στις εγκαταστάσεις μας περιλαμβάνει:

  • Εξωτερικό πλύσιμο του κιβωτίου πριν την αποσυναρμολόγηση.
  • Πλήρη αποσυναρμολόγηση του κιβωτίου και των υποσυστημάτων (αντλία, έμβολα, χειριστήριο κλπ.)
  • Ενδελεχή καθαρισμό όλων των επιμέρους ανταλλακτικών και αξιολόγηση της φθοράς τους μέσω ειδικών μετρήσεων και σύγκρισης με τα στοιχεία του κατασκευαστή.
  • Αντικατάσταση όλων των αναλωσίμων κινούμενων μερών σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών. Στα αναλώσιμα περιλαμβάνονται: όλοι οι δίσκοι τριβής, όλα τα ρουλεμάν, τα φίλτρα πιέσεως και αναρρόφησης και η αντλία.
  • Συναρμολόγηση των υποσυστημάτων και δοκιμή τους πριν την τοποθέτηση στο κιβώτιο όπου αυτό είναι δυνατό.
  • Συναρμολόγηση του κιβωτίου, σύμφωνα πάντα με τα εγχειρίδια του κατασκευαστή, τηρώντας πάντα όλες τις προβλεπόμενες ανοχές και ροπές σύσφιξης.
  • Τοποθέτηση στο χώρο του δοκιμαστηρίου και δοκιμή του κιβωτίου, μετρώντας όλες τις προβλεπόμενες πιέσεις λαδιού, τους αισθητήρες στροφών και θερμοκρασίας μέσω του ειδικού λογισμικού μας και καταγραφή των αποτελεσμάτων για μελλοντική χρήση.

Σε συνεργασία τόσο με εξειδικευμένες εγχώριες εταιρίες, όσο και με τους μεγαλύτερους οίκους παγκοσμίως, μπορούμε να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επισκευής της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU) ή ηλεκτρονικού εγκεφάλου όπως συνηθίζεται να λέγεται, για τις μάρκες των κιβωτίων ταχυτήτων που εξυπηρετούμε, καθώς και επιλογέων ταχυτήτων, είτε είναι σε μορφή joystick, είτε με κουμπιά (pushbutton). Σε περίπτωση που ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος ή ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων σας έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά, μπορούμε να εισάγουμε προγραμματισμένο έτοιμο εγκέφαλο από το εξωτερικό σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές.

jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img

Έχουμε σε στοκ μια τεράστια γκάμα από ακροδέκτες καλωδίων εξειδικευμένους για τις πλεξούδες καλωδίων που χρησιμοποιούν τα σασμάν Allison, DANA, ZFκαι VOLVO, καθώς και όλα τα ειδικά εργαλεία που χρειάζονται για την επισκευή των πλεξούδων σας χωρίς να σας κοστίσει μια περιουσία. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, απλά ρωτήστε μας!!

jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img
jpc-img

Το κιβώτιο ταχυτήτων, ο εναλλάκτης ροπής (torque converter), η αντλία και το συνεργαζόμενο υδραυλικό κύκλωμα είναι σημαντικά στη μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα προς τους τροχούς. Η σωστή λειτουργία κάθε μονάδας εξαρτάται από την κατάσταση λειτουργίας της άλλης και γι’ αυτό οποτεδήποτε επισκευάζεται ή ανακατασκευάζεται μία μονάδα, πρέπει να ελεγχθεί η ισορροπία όλου του συστήματος μετάδοσης κίνησης πριν θεωρηθεί ότι τελείωσε η επισκευή.

Όταν τοποθετείται ένα καινούριο ή ανακατασκευασμένο κιβώτιο ταχυτήτων, πρέπει να καθαριστεί ενδελεχώς το ψυγείο λαδιού και οι συναφείς σωληνώσεις. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, αλλά τα ελάχιστα που πρέπει να γίνουν είναι:

  1. Στραγγίξτε εντελώς το κύκλωμα.
  2. Ξεβιδώστε και καθαρίστε όλες τις σωληνώσεις. Εάν είναι εφικτό, οι σωληνώσεις πρέπει να αφαιρεθούν από το μηχάνημα.
  3. Αντικαταστήστε όλα τα φίλτρα και καθαρίστε τις βάσεις των φίλτρων.
  4. Το ψυγείο πρέπει να καθαριστεί ενδελεχώς. Πρέπει να πρεσαριστεί με λάδι και συμπιεσμένο αέρα κατά την αντίθετη φορά από τη φορά λειτουργίας μέχρι να φύγουν όλα τα ξένα σώματα. Αν πρεσαριστεί κατά τη φορά λειτουργίας δε θα καθαριστεί ικανοποιητικά. Εάν είναι απαραίτητο, πρέπει να αφαιρεθεί από το μηχάνημα και να επισκευαστεί από εξειδικευμένη εταιρία. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να πιστοποιηθεί η καθαριότητα και η αποτελεσματικότητα όλου του κυκλώματος ψύξης.
  5. Συναρμολογήστε όλα τα εξαρτήματα που είχαν αφαιρεθεί και χρησιμοποιήστε μόνο το κατάλληλο λιπαντικό. Γεμίστε το κιβώτιο με λάδι μέχρι το σημάδι FULLτου δείκτη ή μέχρι να τρέξει λάδι από την οπή ελέγχου FULL. Ξαναβάλτε το δείκτη ή την τάπα. Ξεκινήστε το μηχάνημα στο ρελαντί για 1-2 λεπτά ώστε να γεμίσει το κύκλωμα με λάδι. Ξαναελέγξτε τη στάθμη με τον κινητήρα στο ρελαντί και προσθέστε λάδι μέχρι το LOW. Ξαναελέγξτε με ζεστό λάδι (82,2-93,3 oC). Προσθέστε λάδι μέχρι το FULL.
  6. Ξαναελέγξτε όλες τις σωληνώσεις για διαρροές και σφίξτε όπου είναι απαραίτητο.
  7. Θυμηθείτε να αλλάξετε τα φίλτρα μετά από 50 και μετά από 250 ώρες λειτουργίας και μετά κάθε 500 ώρες, εκτός αν αναγράφεται κάτι διαφορετικό στο φίλτρο.
  8. Κάθε 1000 ώρες αποστραγγίστε το κύκλωμα με το λάδι σε θερμοκρασία 65,6-93,3oC, καθαρίστε τη σίτα εισαγωγής και ξαναγεμίστε με λάδι σύμφωνα με τις παρούσες οδηγίες.

Οι φυσιολογικές αλλαγές λαδιού και φίλτρων είναι για καταστάσεις μέσων φορτίων και κλιματικών συνθηκών. Εάν υπάρχουν ακραίες συνθήκες, οι αλλαγές λαδιών και φίλτρων πρέπει να προσαρμοστούν αναλόγως.

Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε μόνο εγκεκριμένα λιπαντικά και ΓΝΗΣΙΑ φίλτρα και ανταλλακτικά, αλλιώς δεν ισχύει κανενός είδους εγγύηση.

VIDEO GALLERY